View Single Post
Old 24-02-2011, 22:59
luchtpomper's Avatar
luchtpomper luchtpomper is offline
VW Enthousiast

Omdat ik gisteren zo nodig die Fuchsen moest passen, was ik niet echt verder gegaan met de spindels. Dus bij deze het vervolg van de montage:

De spoorstangen monteren, deze komen ook ondersteboven in de spindel te hangen. Ook heb ik deze verstelbaar gemaakt (dit is normaal een vaste stang, de andere zijde is verstelbaar), lekker makkelijk met uitlijnen straks!

In mijn vorige post had ik het er over om de excentrische moer van de originele draagarm te verwijderen, dit did the trick!

Toch wilde ik ff kijken hoe laag mogelijk is, dus de 2 rasterplaatjes van de verstelbare vooras los gedraaid, krik onder de draagarm en pompen maar...

Busje kan eigenlijk nu best wel laag, dus volgend jaar als ik nog verder zakken wil kan ik altijd nog besluiten om de voorste wielkuipen te gaan verhogen

Banden eronder en het busje ff op zijn wielen gezet

In principe kan de bus nu nog 3 cm zakken en dan ligt deze echt met zijn as op straat.

Volgende winter ga ik de bus wel verder verlagen, voor nu vind ik het laag zat.