21-02-2011, 14:39
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Aah dankje wel voor al deze info. Ik heb wel begrepen dat er wat problemen waren met de verdelen van de pk's. De vroegere syncro viscokoppeling verdeelt anders de krachten dan de latere die op een vr6 of een rallye type zitten en daarnaast zijn er weer de haldexsystemen waar de jongens betere ervaring mee hebben.
Ik ga anders eerst experimenteren met de 1.6gtd en daarna pas verder met de tdi. Want het probleem met de 020 bak is dat hij juist niet lang genoeg is, vooral voor de vijf. Met als nadeel dat je hoog in de toeren zit en door de krachten van de tdi de bak kan slopen. Ik ben zelf ook benieuwd.
Wat de 5gaats betreft, heb ik ergens nog wel wat spul van een golf 3 vr6. Normaal kan dit gewoon op de normale golf mk2. Alleen vraag ik me af of de draagarmen even gelijk zijn als die van een normale mk2. Want dan moet het theoretisch gezien gewoon lukken.
Maar zo te horen heb jij ook een syncro dus, leuk. Heb je nog wat aan kunnen (willen) passen aan je mk2? Misschien kan de moderator een aparte rubriek maken voor de syncro. Daar kan iedereen terecht met de syncro vragen. Zou het wat zijn denk je?Waarom moeten we uitwijken naar buitenlandse topics als we hier ook iets kunnen opzetten. Buitenlandse links daarin kan dan altijd nog!
Gr
|