19-02-2011, 20:25
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by picasso_16v
simon peetoom zat dacht ik rond de 270pk, dennis vlaar zijn blok stond ook te koop die had 230pk ofzo en jacco bakker heeft ook rond de 220pk. dat zijn allemaal 2l 16v blokken van vw. Voor de rest weet ik het niet louwie houdt junior rijd ook met een heel snel blok. Jan douwe van de veen heeft ook een rete snel blok. Maar voor vw motoren is de 270pk wel max vanwege het ontwerp. Die gasten ken jij denk ik ook wel he wim
|
daarom zei ik 270 pk max, en dit is wel echt een motor in de max,en ook geen motor voor de jan modaal, en het is zeker geen 2l neem maar aan dat het zeker weten een 2.1 is en misschien wel een 2.2
ik heb een aantal jaren terug voor een paar van deze heren nog wat gedaan..
en dan lijkt mij 250 pk uit een 1.6 toch wel erg overdreven.. dat scheelt ruim 500cc
maar laten we het maar even bij frank zijn project houden, verhalen over pk's die ontstaan al veel te vaak,
goed bezig overigens frank ! net als vele andere ben ook ik benieuwd naar het eind resultaat,is toch weer een hele voldoening als straks alles draait en je lekker kan scheuren op het circuit 
|