zoooooooooooooooooooo dit topic ook maar weer eens omhoog halen, rijdt al weer een mooi tijdje rond in de bora en nog steeds met groot genot eigenlijk geen problemen mee gahad de laaste tijd.
hij staat nu op de gewone wielen en de 19inch liggen lekker int hok op mooi weer te wachten denk dat ik wel 2 nieuwe voorband(jes) moet hebben maar dat bekijken we nog even.
moest afgelopen maandag even voor de apk en er waren een paar dingen niet helemaal meer spelingsvrij

zo waren men stuurstokken allebij ruim en men linker fuseekogel en stabbi stokje hadden ook wat ruimte.
maandag meteen door gereden naar Ferwerda in dokkum en nieuwe onderdelen besteld, van de avond er onder gemonteerd wat niet al te veel werk gaf vond ik zelf, jettaracing kwam ook nog even langs en die kon mooi even een handje helpen altijd makkelijk nog een setje handen

.
op de terug weg naar huis merkte ik meteen het verschil zo hey wat heb ik dan al die tijd met een rammel gereden

hahahah, aanstaande maandag weer even herkeuren en afmelden en dan weer een jaar toeren.
hopen op snel mooi weer en dan de 19inch er weer onder en gaan.........