02-02-2011, 21:25
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Christiaan
Je zou eens contact op kunnen nemen met Mark (Antera) , adverteerder hier op het forum, ( www.lowering.nl) of hij iets voor je kan betekenen voor je schroefset.
|
Heb ik al gedaan en hij kan me helaas niet helpen. Nu stelde ik Antera dan de vraag wat hij mij zou kunnen leveren als set om lekker mee te kunnen "hoeken":
Als je iets goeds wilt maar niet low budget dan is AP en/of Weitec zeker een goede keus. AP is ook een zeer prettige set om mee te rijden en ook daarmee kan je lekker hoeken als je wilt. Is nagenoeg hetzelfde als weitec en daarmee gaat dat ook zeker goed. Neem je de hardheid verstelbare set dan kan je ook dat nog wat instellen maar daarbij stel ik altijd de vraag of dat wel nuttig is. Dit stel je vaak 1x in en daarna nooit meer. Maar die keus is natuurlijk ieder voor zich.
Iemand ervaring met AP?
Via een andere aanbieder krijg ik de volgende info over mijn veerpoot:
Ik heb zojuist bericht gehad van de importeur, maar helaas is er helemaal niets meer te krijgen voor deze veerpoot, ook de veerpoot compleet is niet meer te krijgen. De set die jij hebt is ooit samen met Weitec en KW geproduceerd, dat verklaart de groene veer ook.
Cobra kan nog wel een compleet nieuw set leveren in een uitvoering die niet in hardheid verstelbaar is, deze set kost € 550,= inclusief de BTW
Weet nu eigenlijk niet wat te kiezen 
|