Even kort een paar dingen waar we de laatste weken mee bezig zijn geweest.
Volgende week zondag gaan we de laatste technische problemen verhelpen en dan wil ik graag zsm naar de keuring, de aandrijfas rechtsvoor zit nog niet helemaal lekker, vermoeden is dat hij iets te lang is. De afstandsbediening werkt nog niet op de deursloten, voor de keuring neit echt belangrijk maar voor het comfort wel zo mooi.
Van binnen is de golf (op een paar dingen na zo als ik hem in gedachten heb) We hebben de handrem verplaatst zodat de tunnel er ook in past, de houtinleg is aangepast naar glanzend zwart, de 1 din is 2 din geworden. Er moet alleen nog een ander stuur in (deze heeft een scheur door het ongeluk wat de donor heeft gehad) het afdekklepje van de airbag moet nog vervangen en de uitstroomopening van de kachel rechts is gesneuveld. Ook moet er nog een steuntje voor de armsteun komen.
Van buiten is er nog wel meer aandacht nodig, de wielen waar hij mee naar de spuiter kan zitten er onder, en alle onderdelen die ik wilde veranderen heb ik ook, deze moet ik alleen nog even afpassen.
Hieronder even wat (slechte) fotos hoe de golf er op dit moment bij staat:
Zonder interieur:

Met dashbord in hout look

Glanzend zwart

Deurpanelen passen nu ook

Van buiten op de wielen die mee naar de spuiter mogen