View Single Post
Old 28-01-2011, 19:39
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by MikeG3
Al gespoten ook dan? Ben benieuwd. Wou hem toen op mijn zilvere Variant monteren. Maar dat ding had geen ABS of passagiersairbag, en wilde er binnen half jaar al vanaf. Vond het geen veilige auto. Kon toen via mijn werk een voordelige ex-lease Focus Wagon 1.6 van 2004 overnemen. Ivm wisseling van werk heb ik deze inmiddels te koop staan, heb er nu wederom een Focus Wagon voor terug gekocht, maar dan een 1.8 diesel met (nu nog 115pk). Gaat als de brandweer dat ding.

Zo'n 115 pk focus rijd wel super ja , toen ik nog bij de ford werkte heb ik er ook wel in gereden , doet niks onder voor een Vw model.
Ik heb hier ook geen airbags in trouwens ,wel in de variant van de vrouw .
Op zich wel vreemd dat de mijne ze niet heeft , want ik veel '97 ers zitten al airbags .
Maar ik heb gisteravond het deel geschuurd en gespoten , heb thuis de kleur van de auto en blanke lak wel staan , en kon het thuis wel spuiten.

Heeft mooi een nachtje bij de kachel ,kunnen harden , moet er nog wel even een paar kleine stofjes uitpoetsen , maar dan kan natuurlijk nog wel even

Voor montage heb ik twee kleine gaatjes geboord voor de beide schroefjes , en de rest met dubbelzijdig tape weer vastgezet (zoals het origineel ook zit) een deel is ook gekit ,om te voorkomen dat het ooit kan loslaten (je weet maar nooit)

Ik ben er zelf wel erg tevreden mee , nu nog een keer een dakspoiler , dan is de achterzijde helemaal af ( dus als iemand nog een achterspoiler weet liggen )

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote