View Single Post
Old 26-01-2011, 21:47
brabomk1g60's Avatar
brabomk1g60 brabomk1g60 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Talking

Hoe ga ik dit zeggen...........
Nou laat ik het maar zeggen met foto's

Het begon vanmorgen om 7 uur langs de A58 richting eindhoven......

Jaja jullie zien het goed ik heb ZELF mijn auto terug gevonden
Was onderweg naar me werk toen ik vanaf de snelweg zag dat er een zwarte verlaagde golf geparkeerd stond op het parkeer terrein die er al de hele nacht stond aangezien hij helemaal dicht gevroren, ik dacht nog bij mezelf het zal toch niet waar zijn dat dat mijn auto is.
Toch maar om gedraaid bij afslag tilburg/gilze rijen terug gereden naar afslag bavel daar weer om gedraaid en de afslag genomen van de Esso pomp raakeind.
En ja hoor eenmaal aangekomen bij de auto zag ik het al onze auto staat daar geparkeerd
Geen verdere schade dan een slap links achterwiel die de dader trouwens netjes achterin heeft gelegd met wieldop en krik ook en de thuiskomer er goed onder gezet
Wat er weg is.......
me autoradio........ 3 ijskrabbers......2 bussen de-icer en een koffertje gereedschap.
Netjes uitgestald op de bijrijdersstoel me ANWB en auto papieren.

Het betrefd hier om een hele domme (netjes gezegd) negroide man met mooie rastalokken, hoe weeet ik dit, nou hij is meerdere malen bij de pomp naar binnen gegaan om eten ( prince koekjes, 1 ligt er nog in de auto) te halen en te bellen want hij kreeg de auto niet meer aan de praat...... HALLO je staat duidelijk op beeld vriend
Plus als je gewoon getankt had was het vast wel weer gelukt

Maar goed om een lang verhaal kort te maken we hebben em weer terug
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily

WWW.KLEENFREAKS.NL
Reply With Quote