View Single Post
Old 23-01-2011, 19:33
Kazzo Kazzo is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by BIVWMK3R32
is een bekend probleem dat de leidingen kogelhard worden als die warm is en de dikke koelslang van je termostaathuis naar radiateur wil dan nog wel eens spontaan klappen heb je ook een nette rookontwikkeling achter je heb ik ook gehad..
maar de koppakking was niks mis mee!

en koelsysteem slecht te ontluchten bij totaal leeglaten van koelwater nieuwe koelvloeistof bijvullen gebeurt het vaak meerdere malen dat het reservoir overstroomt bij warmdraaien

wel willen de vr6 blokjes nog wel eens olie lekken tussen de kop en onderblok aan de zijde bij je luchtfilter dit omdat daar de koppakking een minimale overlapping heeft
als de ketting niet rammelt niet vervangen!
bij stilstand even met de hand de gasklep bedienen tot 2000 rpm dan is de ketting het beste hoorbaar hoop van niet natuurlijk.

wel een net bakkie!

Bedankt voor je reactie, hier heb ik tenminste wat aan Kop is rondom helemaal droog, geen rare plekken van zweten of lekkage. Ketting heb ik ook zo gecontroleerd en geen rare geluiden, loopt gewoon mooi! Dus doe ik daar ook niks mee.

Nu is het even wachten op de onderdelen en gespoten delen, zodat ik hem weer kan gaan opbouwen en kan gaan testen!
Reply With Quote