Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Wat je hierboven zegt, is nogal overtrokken; het zijn alleen maar wat pesterijen met een knipoog  naar het feit dat Madison zèlf in een post ooit zei:
"Ik zoek nog een man!" Ik kan deze post zo snel ff niet vinden, maar anders had ik hem hier nogmaals 'ge-quote'.
BTW: ...kijk voor de gein eens hoe vaak je eigen man Madison (of wie dan ook...) in de zeik neemt...
In vergelijking daarmee, valt dit reuze mee!
|
I only tell you it's not polite to talk about a her in English and not in Dutch, you know that she isn't that good in English. My husband talks in the lenguage she understands and can respond!
I know her quote and that was in a topic with me...so please.... I read more than I talk and respond, this was only a part that irritates me!
Please do not make fun of people in a lenguage they can't handle. That's the only thing I say, it's not polite. As you have your opinion, I have mine! Respect.
Het enige dat ik zeg dat het niet netjes is om zo te spreken/doen over een member die de deze taal niet zo kundig is. Mijn echtgenoot spreekt tenminste waar zij op kan reageren.
Ik ken haar quote dat was in een topic met mijzelf...zo alsjeblieft.... Ik lees meer dan ik spreek en reageer, dit irriteerde me gewoon.
Steek niet de gek met iemand aan die de andere taal niet kundig is. Dat is het enige wat ik zeg, ik vind het niet netjes.
Zoals jij jouw mening hebt heb ik de mijne!Respect.