
14-01-2011, 07:04
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,817
|
|
De cilinderkop kan blijven zitten, is nagenoeg gelijk. Je moet wel een gat achter in het onderblok boren voor de olie retourleiding van de turbo, of een carterpan aanpassen. Retourleiding zelf maken of laten maken. Ander inlaat spruitstuk, Buizen en slangen.
Ik heb een aantal adapters in de verkoop om een Bosch pomp op een AEF motor te plaatsen, wel ben je dan jou startblokkering kwijt. Verstuivers kunnen blijven zitten.
Je moet niet verder willen gaan dan een 140pk, daarna gaat het blok stuk. Verbruik ligt aan jouw rechter voet. Als je rustig rijdt zal hij niet meer gaan verbruiken, misschien door het extra vermogen wel minder.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|