
07-01-2011, 14:35
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Dit vind ik als mogelijke oorzaken van jouw foutcode:
Mogelijke oorzaken:
* Slangaansluitingen verwisseld
* Lekkende slangaansluiting(en)
* Lekkende vacuum leidingen
* Turbodrukregelaar (N75) werkt niet (goed)
* Turbo functioneert niet goed (vervuild of kapot). Wanneer het verstelmechanisme van de variabele schoepen niet soepel gaat (of vast zit) dan kunnen de schoepen in een stand vast blijven staan waardoor onjuiste turbodruk wordt geleverd (in dit geval dus te hoge turbodruk).
* MAP sensor (G71) defect (merkwaardig, maar dat hoeft geen foutmelding van een defecte G71 te geven)
* Indien aanwezig: powerbox geeft verkeerd signaal af voor beïnvloeding turbodruk.
De drie dingen die jij al aangeeft kunnen inderdaad de problemen zijn. De N75 klep kun je testen met VAGCOM, de aansturing van de variabele turbo kun je dan ook zien bewegen. De LMM is heel vaak het probleem, zou je ook met VAGCOM kunnen testen.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|