02-01-2011, 17:27
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Rembekrachtiger zou ik niet laten poedercoaten. Er zit een membraan in die maar een maximale temperatuur aan kan van???? maar om de coating te laten smelten aan het oppervlak is een vrij hoge temperatuur nodig, dus ik zou deze gewoon spuiten. Je kunt hem ook niet uit elkaar halen.
Fuseekogel; klinknagelkoppen wegslijpen arm coaten en nieuwe kogels monteren. Hier zitten al bouten bij. Let op dat je geen normale 8.8 bouten gebruikt maar 10.9.
Beter nog is via ebay een complete set triangels kopen met rubbers en fuseekogels. Ben je goedkoper uit dan het coaten en het werk.
Voorste motorsteun kun je de rubber gewoon van af trekken
En de andere motorsteun kun je op twee manieren leegmaken
1; rubber eruitsnijden en de metalen rand die dan zichtbaar is doorzagen richting steun (pas op dat je de steun zelf niet raakt)
2; eruit persen
Een andere optie is laten zitten en op het moment dat de steun gecoat is, de oude rubber eruit persen met de nieuwe.
Aandrijfas inspannen en met een sterke luchtsleutel de centrale moer los proberen te maken.
Als dat niet lukt dan kun je de moer verhitten met een vlam (opstoken, maar niet roodgloeiend) daarna proberen los te draaien.
Je moet daarna wel je lager vervangen, want dat is lekker warm geworden.
Goed bezig weer