Leuk om te zien dat iemand echt gek is op zijn auto!
Nooit iemand gezien, die al vóór z'n rijbewijs 4 verschillende setjes velgen op z'n auto heeft gehad...
Toen ik zo jong was (long time ago...) had ik hetzelfde: helemaal mad van een Corrado; maar toen ik voor de gein een offerte deed voor een eventuele verzekering, was mijn droom (voorlopig) voorbij en ben ik begonnen met een MkII 1.3... maar dan wel compleet KAMEI X1 uigebouwd...
Moet jij op je leeftijd dan niet een torenhoge rekening betalen voor de verzekering en/of mag je überhaupt een VR6 besturen/ hebben als beginnend bestuurder, wat je straks bent?? ...of staat-ie op paps naam verzekerd?
Nu ikzelf inmiddels 75% no-claim korting heb, ben ik nèt begonnen aan m'n tweede Corrado, dus ook mijn droom is al uitgekomen
Begrijp me goed:
Ik gun je deze mooie bak, het mooiste op Corrado-gebied, maar ik vergelijk het met mijn eigen situatie toen
(...en ik ben stiekum zelfs wel een beetje jaloers...)
Je bent iig netjes en zorgvuldig bezig met het ding, zo zie ik het graag; een echte liefhebber, dus! Ga lekker zo door
Ik had ook Audi TT-Parabolen op mijn Vento GT, alleen niet verdicht.
De Corvette-velgen vind ik bij jou het mooist staan en is weer eens wat anders. (als ik geen 4-gaats had, dan wist ik het wel...)
Wat ik ook nog vragen wil:
Heb je die booskijker in 'moonlightblue' nog? Ik heb namelijk sinds kort mijn 2e Corrado 16V in die kleur LC5M en heb er wel interesse in. Let me know!
Veel succes met je lessen en plezier van de wagen, mss komen we elkaar nog 's tegen!