View Single Post
Old 31-12-2010, 11:28
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Toen ik vorig jaar op zoek was (heb de mijne nu 1 jaar en 2 dagen) dacht ik ook van, als het maar een TDI is dan vind ik het prima. Maar al zoekende kom je er toch achter dat als je je budget iets opkrikt er een heleboel auto's bijkomen in je zoekgebied. Als je bijvoorbeeld 1500 euro meer uitgeeft kan je een jongere auto, minder kmers, luxer of sneller (of misschien wel allemaal) kopen. Dat lijkt dan veel geld maar je kan beter iets meer investeren in een fatsoenlijke basis waar je veel plezier van gaat krijgen, geloof me.

Ik kwam toen ook mijn huidige tegen, toen 168xxx op de teller. 130pk uit 2003 met alles erop wat je wil (clima, stoelverwarming, cruise control, schuif/kanteldak, koplampsproeiers, ga zo maar door.) Nu heb ik er al een tijdje een chip inzitten wat 'm rond de 175pk tilt, nou je weet niet wat je meemaakt.. zeker niet als voorheen je snelste auto een mk2 1.6 is geweest. Rijdt ook heerlijk op de snelweg, zeker icm dat koppel en de 6bak. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel je gaat rijden enzo, maar als je redelijk wat km'ers gaat maken (waar ik vanuit ga als je een diesel zoekt) dan zou ik zeker even goed zoeken en evt. wat dieper in de buidel tasten voor een goede basis! of je koopt de mijne