Thread: ergernis
View Single Post
Old 24-12-2010, 20:48
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Langzaam aan begin ik me "een klein beetje" te ergeren aan die debielen op de weg die denken dat alleen zij met sneeuw te maken hebben.

Gisteren na bijna drie kwartier voor en achteruit rammelen de Golf van het ijs in 't parkeervak gekregen. Eenmaal op gang was ik niet van plan te stoppen om weer vast te komen zitten, voor me kwam niks, achter me was zeker nog 200 m vrij, 30km-wijk, dus gaan.

Zodra ik de weg op kom hoor ik achter me zo'n schaap claxoneren. Dat is dus die auto die nog 200 m weg is!

Ze stopt vervolgens 20 meter achter me, en begint weer te claxoneren! Was voor mij een beetje gedaan, auto op de handrem, en d'r uit, kijken wat d'r probleem is.

Ik moest maar normaal rijden, die kut had 'n baby in de auto toen ik daar opeens de straat op kwam vliegen. Bodem hangt vast aan de grond en de wielen draaien volle vaart door, maar die Golf 1.6 automaat kwam volgens haar toch met 'n noodgang de straat op vliegen.

Uitgelegd hoe het zat, en haar antwoord was dat ik maar effe had moeten wachten voor ik die rijbaan op draaide. Dat ik de tegenmoet komende rijbaan maar even moest blokkeren in plaats van de hare, want het sneeuwde bij haar namelijk wel.

Begint Kalf jr. van de achterbank ook nog te mekkeren dat ik moet uitkijken!

Mooi als je dan hoort hoe het samenhorigheidsgevoel op 3FM met Serious Request is, maar zodra Nederland de auto weer instapt is 't "ikke ikke ikke". Fijne kerst alvast!

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote