Quote:
Originally Posted by Larsv5
Hoest de stand van zaken met de rallye...? Wat ik zo zie ziet het er weer keurig uit hoe je dit aan pakt.
|
gaat even niet heel ruig aan toe
zit nu even te wachten op het stuk plaatwerk ter vervanging van het deel onder de vooruit windlauf of snijdeel voorruit
ik verwacht dit nog voor woensdag deze week.
de motor is nagenoeg klaar en ik maak een paar mooie beelden als deze compleet staat.
kabelboom motorruimte moet ik ophalen bij ronnieABF samen met de 180 graden bocht de motorkabelboom was verknipt voor de 20v die er in lag
Heb ook een intercooler gescoord

geen nieuwe meer maar als ik er klaar mee ben zal deze weer netjes zijn.
de prijzen van de rallye intercooler weten de mensen ook wel!
mischien heb je deze nog op marktplaats gezien.
heb door de maanden heen al een 6 tal a4tjes met onderdelen opgehaald bij de vw dealer. dus de jongens daar hebben een xtra dik kerstpakket denk ik
verwacht dat ik zon beetje alles nieuw heb wat ik nodig had dus ik denk nog zo'n 1500 euro bij de dealer dan ben ik daar klaar
de puntjes op de i zeg maar
wat rubbers van de dakplaat slotvangers etc.
de spuiter heeft de losse delen zoals de deuren al strak in de grond staan.
en alleen ik heb de boel verzaakt omdat ik nog geen tijd heb gehad de motor ruimte te schuren
dit is overigens het enigste wat ik zelf doe aan de koets
maar vanaf woensdag heb ik vakantie.
de achteras ligt te trappelen maar die kan er pas onder als ik de wagen mee neem bij de spuiter
dan is de binnenkant compleet gespoten en de koets compleet strak in de grond.
eigenlijk de bedoeling dat de koets al klaar zou zijn maar de parafan onder de voorruit heeft ook wat vertraging opgeleverd.
het achterdiff word ook gereviseerd op dit moment maar door een open dag binnen ons bedrijf kon ik daar deze week ook niet aan werken
daarna de bak en de remdelen nog dan is het grote werk klaar
wil de auto klaar hebben voor de spuiter ergens in begin februari dus motorruimte klaar en het complete onderstel
heb helaas nog geen mooie fotoupdate maar deze houden jullie van me tegoed en komt zeer binnenkort.
Nu nog een paar mistlampen! IEMAND??