View Single Post
Old 17-12-2010, 17:50
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Weer wat laswerk dichter bij het einde,
Ben vandaag begonnen met nog klein stukje in de linkerwielkast te maken wat nog moest gebeuren, nu moet er nog een klein stukje aan gebeuren zoals je op de foto kunt zien, maar dat is niet meer zoveel werk.

Toch maar besloten om het buitenstuk van de vulhals niet er uit te slijpen, dus eerst van binnen zo veel mogelijk gestraald, daarna waar ik niet bij kwam nog even met de staalborstel op de boormachine behandeld. Daarna wou ik aan de buitenkant de kleine gaatjes gaan dichtlassen maar aangezien het zo dus was 2 kleine stukjes eruit gehaald en daar nieuwe plaatjes ingezet. Als alles gelast is zet ik het nog even in de anti-roest voor de zekerheid,

Daarna verder gegaan bij de binnenstuk vulhals, dit was z'n onzettend klote stuk om erin te zetten, aangezien je zo weinig plaats hebt daar en nauwelijks ziet waar je aan het lassen bent, maar hij zit er bijna in.

Niet mooi gelast maar dat zul je straks niet meer zien.

Het lassen aan het binnenstuk van de vulhals wou niet lukken dus moest ik maar even pauze nemen en precies op dat moment kwam het plaatwerk binnen van volgens mij 'project lightweight' van knarfmk1, dus dat meteen er maar ingezet en de rest ook afgemaakt,

Na al die foto's van alleen wat ingelast plaatwerk maar eens de Golf als geheel op de foto,

Reply With Quote