View Single Post
Old 16-12-2010, 23:35
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Onder het motto 'Omdat het kan' een paar dagen geleden een sport stuurtje aangeschaft. Puur om eens te weten hoe het staat en hoe het rijdt. In veel andere auto's vind ik het vaak wel ruig staan dus ik ben ook wel nieuwsgierig naar hoe het in mijn Corrado zal staan. In combinatie met de verlaging en een mooi setje wielen lijken mij dit wel 3 leuke aanpassingen die mooi in het zicht mogen zitten.

Ook liep via iemand op het forum tegen een orginele duitse handleiding aan van de Corrado. Deze dus ook maar eens gekocht aangezien ik deze er jammer genoeg niet bij heb gekregen bij de aankoop. Nu is ie op dat gebied ook weer wat completer. Verder ligt er een compleet cruise control setje voor me klaar. Dus hopelijk heb ik dat na het weekend ook binnen en dan heb ik in de kerstvakantie iets leuks te doen.

Hier even wat foto's van onder andere het stuurtje. Er komen nog wel nieuwe boutjes want deze zien er namelijk niet uit. Misschien dat ik het alluminum gedeelte van het stuurtje ook nog wel opnieuw spuit dit heeft namelijk een paar gebruikers sporen. De bekleding, of het echt leer is weet ik niet, is nog wel helemaal netjes dus daar hoeft niks aan te gebeuren.