Zo vandaag weer wat gedaan aan de Golf,
Het is niet te geloven maar het laswerk begint nu toch langzaam naar het einde te lopen.
Heb vandaag de dorpels afgemaakt op een heel klein stukje aan de linkervoorzijde, het is op de foto te zien.
Verder heb ik vandaag de laatste puntlassen afgeslepen en de lassen van de binnendorpel, daarna de rand opgeklopt en op lengte afgeslepen.
Ook de andere kant is gedaan en heb ook de klemmentjes van de brandstofleiding vervangen,
[imghttps://farm1.staticflickr.com/489/19014926804_e1c789f06d_b.jpg[/img]
Daarna ben ik begonnen met het stukje bij de vulhals,
Nu het ik het stuk uitgeslepen en weer op maat gemaakt,
Oud vs. Nieuw
Nu waar ik mee zit, zoals je ziet op de eerste foto zit er redelijk wat roest op de buitenplaat.
Nu ben ik aan het denken om daar alleen de cirkel uit te halen en die opnieuw erin te zetten omdat het plaatwerk toch redelijk dun is.
Maar nu is dat volgens mij een punt waar het snel gaat trekken met lassen, zou dit ook zijn als ik alleen de cirkel pak en de rest gewoon ontdoe van roest en de rest behandel tegen roest, dus even stralen ofzo.
Of kan ik beter de kleine gaatjes waar de plaat dun is dichtlassen en dan aan de binnenzijde behandelen tegen de roest?
Als laatste heb ik al wat voorbereidingen getroffen voor de reservewielbak, waar ik hopenlijk snel plaatwerk voor binnenkrijg van knarfmk1.
Oud vs. Nieuw
Laswerk nog te doen:
A-Stijlen (50%)
Bij de vulhals (80%)
Klein stukje reservewielbak (70%)
Gordelbevestiging