Mijn scooter verl(h)eden dan ook maar
Het begon allemaal toen ik een jaar of 14 was, met wat gekloot aan wat cross vespa van een maat van mij en is de je loop der jaren een uit de hand gelopen hobby geworden. Toen moest er natuurlijk ook snel voor mij zelf een scooter komen. Dit werd een aerox die ik op mijn 15de heb opgeknapt.
Zoals ik hem kocht:
Na de eerste keer opknapen:
Was niet echt te vreden dus nog maar een keer grondig overgedaan en toen verkocht, dit was dan vlak voor de verkoop:
Compleet met uitgefreesde sr velgen en andere tierelatijntjes

dr 50, 17,5 enzovoort, was goed voor zo'n 85km/u.
Ondertussen was ik al lang erg geintresseert in het scooter sprinten, dus moest er een sprinter komen. Dit werd een aprillia SR ( of wat er nog van over was )
Speed, eprom, C21, 28 keihin enzovoort
Daar mee veel geleerd in mijn eerste jaar bij de SBO sprints. Maar na komst van een nieuwe gewichts klasse (minimaal 140 kg) voor de wat zwaardere rijders ( weeg zelf zo'n 90 met bepakking) over gestapt op een Yamaha Jog. Daar weer veel werk in gestopt zoals het maken van polyester kappenset, veel testen op de testbank enzovoort. Was goed voor zo'n 23,5 pk
Voor komend jaar weer een hoop aanpassen (carbonne kappenset, lichter, lager, sneller) en proberen in de top mee te rijden!