View Single Post
Old 01-12-2010, 20:17
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6

Uchu uchu...wat een stof hier in dit topic zeg! Het is weer veel te lang geleden sinds m'n laatste bericht.

Kleine update dan maar, vandaag voor de APK geweest:

Ondanks de 'slechte' wegdek-omstandigheden moest de GTI er vandaag toch maar aan geloven; een bezoek aan de APK-boer.

Liever had ik natuurlijk niet door de sneeuw gaan rijden, maar aangezien de APK ook alweer verlopen was toch maar de keuze gemaakt om te gaan.

Eerst nog even wat foto's gemaakt in de sneeuw (die de auto al heel lang niet meer gezien had) en daarna een paar km rijden naar de APK-garage.

De keurmeester vroeg me nog of ik er nog wat mee gereden had afgelopen jaar, waarop mijn antwoord was "als het 1,000km is, dan is het veel". En inderdaad, sinds de vorige APK had ik er slechts 520km mee gereden... Toch wel een dieptepunt eigenlijk in de hele historie van de auto. Komend jaar toch maar eens wat meer gaan rijden!

De auto werd helemaal nagelopen, de monteurs kwamen zich nog even onder de motorkap vergapen aan hoe vol het kan liggen bij zo'n auto, en na een dikke 10minuten kreeg ik het bericht dat alles in orde was. Afmelden, deze keer geen steekproef, en ik kon weer spoedig de weg op. Weer een jaar knallen dus!

Een selectie van de foto's van vandaag (klikken voor vergroting):

Zodra het weer wat beter wordt zal ik eens een filmpje maken en online zetten, kunnen jullie ook wat meegenieten van het (turbo- en afblaas)geluid en de beelden.