View Single Post
  #32  
Old 29-11-2010, 16:27
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

Quote:
Originally Posted by ATi
Mischien een beetje achterhaalde reactie van mij...

waarom TT remmen onder een type 2?

volgens mij had je kunnen volstaan met 288mm van een VR6 > mischien wel een gelijkend probleempje, maar dan had je ook genoeg remkracht gehad!

het leuke is namelijk dat het remoppervlak van de 312 schijven gelijk zijn als die van de 288 schijven! alleen omdat de diameter van de schijf groter is heb je meer vertraging... wat ik wil zeggen is dat de remklauwen van een TT gelijk zijn als die van een 288mm VR6 (95/96) > ik bedoel de grote van de klauwen dan

succes met het project (zal wel bruut lijken onder een type 2)


ff nieuw leven inblazen

Passen de schijven van een tt dan zo op de 288er remmen?

ik wil deze nl. graag op mijn 288er remmerij zetten
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote