View Single Post
Old 26-11-2010, 16:54
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Ook maar meteen een update er achteraan.

Afgelopen woensdag avond een creme lederen Recaro interieur gehaald in Ede. Helemaal compleet en in een nette staat. De donderdag avond het leder gereinigd met cleaner en conditioner daarna gister avond begonnen met het demonteren van het zwarte interieur en toen de kans er was om de wagen ook eens onder het tapijt schoon te maken heb ik dit ook maar meteen gedaan. Tijdens het schoonmaken kwam ik deze duitse munt nog tegen. :mrgreen:

Gelukkig was ik vandaag vroeg klaar op school en heb ik geen tentamens meer dus leren hoefde ook niet meer wat dus resulteerde in een mooie vrije middag. Dus ik heb mijn kans gepakt en het interieur ingebouwd. Ik vind het eind resultaat alleen wel tegen vallen. Op de een of andere manier ben ik er niet zo heel enthousiast over.. Waarschijnlijk gaat het er morgen dus weer uit en komt het zwarte er weer terug in. Dus bij deze, geinteresseerde in het creme leder mogen mij een PB sturen.

Even goed toch wat foto's. :mrgreen:

P.S. let niet op de niet gemonteerde delen zoals, pookknop, kapjes, alle kofferbak delen en dergelijke. Die heb ik gewoon weg niet gemonteerd omdat ik eerst het resultaat in grote lijnen wou zien.