Thread
:
Dennis zijn 92'er Corrado VR6
View Single Post
#
138
20-11-2010, 16:04
Dennis-Mash
No personal life
Ik had al een tijdje een setje originele olie druk & volt meters van het oude type hier thuis liggen maar ik miste sinds vandaag nog altijd het originele VW montage plaatje. Nu ik dit eindelijk had gevonden en binnen kreeg via de post ben ik vanmiddag is lekker aan het hobbyen geweest. Al viel het een beetje tegen met wat ik aantrof. Ik had het allemaal wat beter verwacht. De vorige nieuwe type metertjes waren namelijk gemonteerd met een of andere kneedbaar en plakkerig goedje en er bleek een montage beugeltje afgebroken. Volgens mij waren dit ook niet de originele montage punten want het zag er totaal niet origineel uit. Verder past helaas de stekker van de nieuwe type meters niet op die van het oude type dus ik zal de kabelboom ook nog aan moet passen. Maar ja, dan zijn we voorlopig weer lekker bezig en werkend krijg ik het toch wel. Daar ben ik van overtuigd.
De vorige nieuwe type metertjes.
De oude type metertjes.
Lampjes even vervangen, nu kunnen we er namelijk nog gemakkelijk en goed bij.
Gemonteerd in het montage plaatje. Helaas zat het toen nog niet goed gemonteerd in het dashboard. Nu zit het er wel goed in maar de accu was leeg. :mrgreen:
De lege ruimte. Met rechts het bestaande montage beugeltje en links het ontbrekende beugeltje.
Nu dus maar eens op onderzoek gaan om er achter te komen hoe ik mijn kabel boom ga aanpassen. Hier is namelijk al eens mee geknoeid.
Deze oude type metertjes ogen in ieder geval een stuk ruiger en ze zijn wat unieker aangezien je ze amper ziet. Al begin ik nu toch wel te twijfelen of een radio met een wat meer oldskool uitstraling niet gaver zal staan. Al verlies ik dan wel een hoop functies zoals USB en mijn Parrot Bluethoot die nu mooi in de radio zit ingebouwd.
Verder heb ik hier nog wat foto's van de wagen. Ik vind ze namelijk zo goed gelukt dat ik ze met jullie wil delen. :mrgreen:
Het uitlaatje.
View Public Profile
Send a private message to Dennis-Mash
Find all posts by Dennis-Mash
Add Dennis-Mash to Your Buddy List