Quote:
Originally Posted by Split52
Scheelt denk ik wel dat je de motor voorzien hebt van chip, anders zou hij het lastiger met de langere versnellingen hebben denk?
|
Tsja, het enige wat ik aanpassen moest was:
Schakelklok inclusief busje onderin de bak.
Vliegwiel + Koppeling overgenomen (omdat de mijne op en stukkens waren)
Astappen omzetten in de bak, (is ook zomaar klaar, 1 boutje los)
En de steun moet je ietsjes aanpassen.
Idd, dat de motor zonder kat rijdt, EGR dicht en dat hij gechipt is zal hem niet slecht doen! Ben bang dat het met een standaard 90 pk wel wat krapjes wordt.. Ik kan nu ig gewoon gasgeven in de 5, en dan gaatie!
Heb vanavond de oude bak even geopereerd... Bleek dat de price as en koppelingsplaat ook compleet ingeslagen waren.. het was of de koppeling die gebarsten was, of de 5e versnelling. Verder was er vergaande slijtage te zien.

Vandaag assen > sumar heen en weer gereden (120 km) en dat ging zeer goed! Verbruik is Beduidend lager... Moet morgen helaas met een 2.7 V6 TDI audi A6 naar het werk, dus kan hem morgen niet testen maar ga hem voltanken en kijken hoe zuining hij geworden is!
Word weer vervolgt...