Dat is wel raar; verwissel je de 'blower-schakelaar', is 'opeens' je kachelmotor weerstand kapot...
Mss ten overvloede:
Je kachelmotor zit rechtsonder, achter je handschoenen-kastje; ff onderste legvakje wegschroeven en wat grijs schuimplastic wegtrekken en je ziet hem dan wel zitten.
Stekker loshalen, wat schroefjes en je hebt hem in je handen.
De weerstand zit erop geschroefd, maar kan je dus loshalen en vervangen.
Succes!
Mijn kachelmotor deed
helemaal niks meer (doorgefikt!), dus ik idd een 'nieuwe' op de sloop gehaald.
Deze haalde ik (dus...) van de Golf met de laagste km-stand, echter van deze was de weerstand weer stuk... (dat is volgens mij een èchte mkII-kwaal!)
Dus vervolgens van de oude motor de weerstand overgezet en... klaar!
(dus: kapotte kachelmotor? weg ermee, maar altijd bewaren, zo'n weerstand!

)