Wat betreft die waterbak...die is inderdaad lastig, vooral omdat je slecht bij de onderkant komt zoals je al zegt. Zelf moet ik er nog aan beginnen en zie er ook tegenop. Ik zou in ieder geval alle hoeken, dus waar water makkelijk blijft staan, weer goed insmeren met nadenkit die bij iedere autozaak wel te krijgen is denk ik.
Binnenschermen heb ik ook helemaal kaal gemaakt, maar weet waar je aan begint. Het is een klote karwei om alle steenslag met een schroevendraaier en een plamuurmesje af te steken. Maar wel goed om te doen.
Ik heb eerst alles eraf gestoken, daarna helemaal schoon geborsteld met een staalborstel op de accuboormachine, vervolgens goed ingespoten met zinkspray en daarna een dikke laag steenslag erover heen gespoten.
Kijk maar eens in
mijn topic, ik heb toevallig afgelopen weekend een binnenscherm helemaal behandeld en wat foto's gemaakt.
A-stijlen en alle holle ruimtes behandelen is altijd een goed idee, maar kijk wel even of de a-stijlen niet rot zijn. Soms zie je het niet goed, maar als je er op duwt prik je er zo doorheen.
Succes met de werkzaamheden.