Thread
:
Dennis zijn 92'er Corrado VR6
View Single Post
#
131
07-11-2010, 20:22
Dennis-Mash
No personal life
Nou jongens, deze wheel wore heeft weer een paar nieuwe sletjes. Vandaag ben ik namelijk langs geweest bij Pierke. Hij had namelijk nog een zeer mooi setje hoogglansverdichte parabool velgen te koop wat ik wel eens wou passen. En toen het er aan één kant onder zat was ik al meteen verkocht. Dit staat namelijk toch wel heel erg goed! Zo'n parabool wiel is echt een wiel voor onder Corrado. Nu alleen nog even achter een spacertje monteren van 1 a 1,5cm want dat staat wel wat beter.
Stiekem vind ik het trouwens wel jammer dat de wagen nu niet zo laag kan als met de Corvette's want dat is toch wel tering gaaf. Maarja, misschien dat ik iemand tegen kom die mijn banden wil overkopen of wil ruilen tegen de zijne. Maar dat zal wel tegen vallen ben ik bang. :mrgreen:
Hier in ieder geval wat foto's. Het zijn niet de mooiste en de beste foto's maar ik denk dat ik morgen of overmorgen eens wat betere ga maken!
De reden waarom ik achter nog een spacertje wil monteren.
Zoals je ziet valt het wiel achter binnen kasten en dit vind ik echt gruwelijk lelijk dus dat moet veranderen. :mrgreen:
Ook paste de naafkapjes achter niet omdat het kapje wat over de naaf zit te dik is. Maar ik denk dat het naafkapje van de velg wel past als er een spacertje tussen zit.
Dan nu ook maar meteen de vraag of iemand nog een setje spacers voor 5x100 heeft liggen. Het liefst 1cm breed maar breder mag ook!
View Public Profile
Send a private message to Dennis-Mash
Find all posts by Dennis-Mash
Add Dennis-Mash to Your Buddy List