Vandaag weer veel gedaan thuis,
Eerst de garage opgeruimd omdat we daar gewerkt hadden was er wat rommel en paste de Jetta niet meer binnen, maar dat is verholpen en het beestje staat weer warm en droog binnen.
Daarna de BBS velgen van de wagen gehaald en de winterslofjes eronder geplaatst. Met een mooie setje plastic wieldoppen.
Omdat de vriendin er was een mooie deal gesloten met haar, zij doet de afwas en ik haar wagen poetsen.
Ze stemde er mee in en dus ben ik aan de poets geslagen aan haar wagen.
Wat was die vies!!
Helaas geen foto van gemaakt.
Maar goed de wagen goed gewassen, en met PoorBoy's klei behandeld en toen weer gewassen en gezeemd en nog eens een mooie laag wax erover gezet.
Hier heb ik wel foto's van.
Ze heeft de wagen een tijdje terug gekocht, een 1.4MPI 2005 58.000km met airco ingevoerd uit Duitsland.
Best een leuk karretje, en we hebben er maar meteen een setje BBS RW001 velgen ondergezet met 185/45/15 bandjes van NangKang.
Volgend jaar komt de schroefset eronder waarschijnlijk van AP Fahrwerke.
Voor de rest niet te veel, veranderen aan de wagen. Het is en blijft de auto van de vrouw en ze moet er vooral mee kunnen rijden.
Gr Ronnie
Edit:
Ohja vergeten te vertellen, er is geen machine aan te pas gekomen bij het poetsen, dit is nog hand werk hahaha..