View Single Post
Old 02-11-2010, 22:12
VwJarnoGT's Avatar
VwJarnoGT VwJarnoGT is offline
Volksforum Aandeelhouder - I love VAGinas

Send a message via MSN to VwJarnoGT
Default Mini update Fire und Eis

Toch altijd bezig met de f&i is het niet fysiek dan wel mentaal!

Toch vandaag de v-snaar van de stuurbekrachting vervangen,die piepte weleens bij maximale stuurstand en bij regen/nattigheid slipte de snaar vermoedelijk waardoor de bekrachting wegviel. Stuurt weer super!

De extra velgen die ik bij de aankoop erbij heb gekregen heb ik ietwat ontdaan van stoeprandschade en zijn vandaag gestraald.
Ze worden morgenvroeg gepoedercoat in zijdeglans zwart en daar maak ik dan een winterset van.

Van de winter zou ik graag de Estorils polijsten en ga dus op zoek naar materialen om dat te kunen doen..

Ondertussen ook nog een kvs slang lek gehad,gelukkig die van het reservoir dus makkelijk bij te komen. Nieuwe gemonteerd en originele klemmen weer gebruikt..Bleek toch nog te lekken en dus een nieuwe slangklem gemonteerd. Hopelijk ist nu wel goed en hou ik het ietwat warm in de f&i

Het water in de f&i is op het moment minder en het vermoeden bestaat dat het ergens achter wegkomt. Maar dat komt wel aan het licht met de audio inbouw. Ik heb ook niet de mogelijkheid om thuis te sleutelen/de f&i overhoop te halen omdat de f&i bij de weg geparkeerd staat..

Al met al toch nog zeer content met de wagen

Groeten Jarno
Reply With Quote