View Single Post
Old 28-10-2010, 17:58
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Maartenmk1
Velgen staan goed!

Dankje!

Quote:
Originally Posted by mischatdi
staat goed idd, alleen zijn dat geen ch bbs velgen, kijk dit zijn ch velgen alwel in 18inch
http://media.photobucket.com/image/...leon/ws61hv.jpg

Dat de velgen op de shop geen CH velgen zijn weet ik. Die BBS'jes op de shop zijn namelijk RS'en. Maar dit had ik even wat duidelijker moeten melden.

Quote:
Originally Posted by breadfan83
De stance is vreselijk maar het geheel ziet er wel goed uit.

Al vind ik die Corvette velgen veel beter op de auto staan. Geeft hem veel meer z'n eigen ding. Zo wordt het weer een Corrado op BBS-en... vind ik persoonlijk een beetje jammer.

Wat is er dan zo vreselijk aan de stance? Vind je het te laag? Of bedoel je het juist op een positieve manier?

Wat je zegt over de Corvette Combo en de BBS combo klopt ook helemaal. Al vind ik BBS'jes gewoon een zeer gaaf en apart wiel en ik wil hier gewoon eens op rond gereden hebben.

Quote:
Originally Posted by joostvw
mooie corrado.
heb net heel je topic doorgelezen, je bent goed bezig!
wanneer mag je met je rijbewijs beginnen? want kan me voorstellen dat dat erg begint te kriebelen met zo'n wagen op je oprit.

Dankje! Leuk om te horen man!

En het begint inderdaad wel te kriebelen. Maar ik word 2 december 18 dus het is nog maar een dik maandje en dan kan ik hopelijk beginnen met lessen. Het is nu namelijk nog een beetje onduidelijk wat betreft de financiele kant.

Quote:
Originally Posted by Marcus BBS
Hey Dennis,

Mooie Corrado heb je en persoonlijk vind ik die BBSen mooier staan!

Goed bezig. Ook de uitlaat is perfect zo.

gr Mark

Dankje!