View Single Post
Old 27-10-2010, 21:40
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Dan nou even weer een mooie update. Ik heb vanavond namelijk even de uitlaat er onder geknoopt met mijn monteur. Opzich ben ik wel tevreden hoe hij er nu onder hangt, al mag hij wel ietsjes meer naar boven. Maar hier ga ik nog naar kijken of ik dit klaar kan krijgen.

Hier in ieder geval even wat foto's die ik snel gemaakt heb. Over een aantal dagen zal ik wel weer eens even met mijn pa een mooie locatie opzoeken om wat foto's te maken. Dan zal de uitlaat denk ik ook wat beter uit komen.

Verder komt hoogstwaarschijnlijk zaterdag de vorige eigenaar langs met nog een setje BBS velgen hij kon me zo via de telefoon niet vertellen wat voor BBS velgen het waren maar hij dacht BBS CH velgen. Het zijn dus niet de meest aparte velgen maar als ik ze wat vind kan ik ze voor €400 in combinatie met splinternieuwe toyo banden overnemen. En de velgen zijn ook nog is compleet over gespoten. Het klinkt dus als gewoon een heel net setje.

Misschien wordt er zaterdag ook nog een beschadiging in de voorbumper weg gehaald. Hier zitten namelijk wat scheurtjes in de lak vanwege een trekhaak die er even ingeboord werd toen de wagen nog van de vorige eigenaar was. Ook wordt dan de zwarte grille in de carroserie kleur gespoten. Dit staat namelijk toch een stuk 'luxer'.

Al met al staat er dus weer een hoop op de planning. :mrgreen:

Ohja, hier nog een shop van de wagen op een setje BBSjes die ik misschien ga aanschaffen.