View Single Post
Old 18-10-2010, 11:54
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Zo, die lelijke rioolpijp is er onder uit. En dat zonder enig druppeltje zweet want het ding zat totaal niet vast. Even de klem er af, de rubbers er af en hij kwam er zo af. Ideaal dus.

Jammer genoeg past de originele uitlaat wel niet zonder er een koppelstuk aan te zetten dus die ga ik volgende week eens even halen en dan zit de einddemper er hopelijk volgende week een keertje onder want dit geluid nu is ook niks. Het resoneert namelijk enorm, al is het wel lekker hard en hoor je de knallen goed in de uitlaat. Wat eigenlijk ook wel ruig is.. :mrgreen:

Hier is in ieder geval te zien dat het niet zo één op één past. Wat ik trouwens wel verwacht had aangezien beide diameters van de pijpen het zelfde zijn maar ik had geen enkel idee of er koppelstuk of iets dergelijks aan de midden demper zou zitten waar de einddemper in geschoven kan worden..

En hier is te zien op een crappy foto hoe hij ongeveer in de uitsparing in de bumper komt te zitten. Hij komt nog wel wat dieper te zitten en ook iets meer naar links. Maar dat komt helemaal goed. :tu:

De dikke en de dunne.

Uitlaat loze kont.

Lege ruimte.

En mijn mooie blank geschuurde katalysator kap. :lol:

Verder heb ik nog dopjes gemonteerd op de bouten van de Corvette wielen. Staat er netjes vind ik persoonlijk.