View Single Post
Old 09-10-2010, 20:40
RitchieVR6's Avatar
RitchieVR6 RitchieVR6 is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to RitchieVR6

@Bas, dit is een brandstofrail van een Golf MK4 R32.

Zo, eindelijk maar weer eens een update van mij.

Intussen zit het dashboard er weer in en alles daarvan is aangesloten, behalve de radio nog niet.

Suzanne kon ook eindelijk weer eens in de Corrado zitten.
Zo kon de kleine ook vast aan het Corrado virus wennen

Helaas kon ik het mooie RVS frame niet pas krijgen voor de Spals. (Mocht er nog een geinteresseerde zijn voor het RVS frame dan hoor ik het graag, het past wel met een VR6 blok). Dus heb ik de Spals maar direct op de radiator vast gemaakt.

Tevens heb ik een adapter laten maken voor het verloop van de temperatuursensor in de radiator voor de Spal ECU.
Die moest van M22x1.5 naar 3/8 NPT. Dus die zit er nu ook in.

Ook het oliedrukpotje is aangesloten, samen met de temperatuursensor voor de olietemperatuur voor de MFA.

Nieuw thermostaathuis zit op zijn plek met de sensoren er netjes in.

Intussen zit het voorfront erop en is de bekabeling in de motorruimte klaar op een kleine afwerking na.
Het koelsysteem is af, alle slangen aangesloten.
De Spal fans zijn aangesloten, de bekabeling hiervan is netjes weggewerkt.
Met hulp van Bluepower (Niels) vandaag de motorkap erop kunnen zetten en zijn we een stukje verder gekomen om de bekabeling af te ronden.

Vanmiddag nog wat siliconen bochten, koppelstukjes op kunnen halen bij een jongen die ik een tijdje geleden tegen was gekomen. Hij heeft een (redelijk) nieuw bedrijfje dat Chargertech heet (http://www.chargertech.nl).
Hij heeft veel op voorraad (zelfs zwarte siliconen slang) en levert ook compressor systemen. Zeker de moeite waard om eens te kijken als je wat zoekt of een vermogens upgrade wilt!!

Met de bochten die ik opgehaald had alvast begonnen om het inlaatsysteem, zoals ik die in gedachte had, vorm te geven.
Tot nu toe past het allemaal perfect!

Hier een aantal foto's:

Volgend weekend komt de uitlaat aan de beurt.

Corrado -Edition 3.2- project car
New Beetle 1.6
Passat variant 1.8 20vt
Reply With Quote