Afgelopen woensdag een aantal nieuwe onderdelen besteld bij de dealer en vanmorgen kreeg ik telefoon met de melding dat het spul binnen was. Dus 's middags na school meteen met een maat van me na de dealer gereden en het pretpakket in ontvangst genomen. Natuurlijk bij thuiskomst meteen al het spul gemonteerd.
2x Koplampglas
2x Bumperknipperlicht
2x Zij paneel knipperlicht
2x Pedaalhoes
2x Montageknop
1x Nieuwe type grill
1x Buitentemperatuurvoeler
Ohja, de auto was nog niet gewassen. Vandaar al die dode lichamen op de voorkant. :lol:
Oud:
Nieuw:
Oud:
Nieuw:
Totaalplaatje nieuwe mistlampen + Grill
Nieuwe koplamp glazen:
Oud knipperlicht:
Nieuw knipperlicht:
Boven nieuw, onder oud:
Buitentemperatuurvoeler
Oud:
Nieuw:
Missende montage knop:
Nieuwe montage knop:
Ik ben alleen niet echt te spreken over de kleur van de grill, deze is namelijk te grijs en deze wordt dus ook gewoon in de carosserie kleur gespoten zoals de vorige. De vorige ligt alleen in de prullenbak want daar waren wat pootjes van afgebroken. Ook ben ik vergeten originele deurpinnetjes te bestellen dus daar moet ik nog een keertje achteraan want ik begin die lelijke zilvere dingen wel beu te worden. :mrgreen:
Net ook even wat fototjes gemaakt. Het was alleen jammer genoeg net iets te donker.
Verder heb ik nieuwe speakertjes gekocht voor in de deuren. De oude meuk begon namelijk te vervormen bij een hoger geluids niveau. :lol:
En meteen gemonteerd.