Universele rails heb ik liggen en zouden eventueel gemonteerd kunnen worden, maar met deze manier van bevestigen staan ze echt supervast en je voegt ook nog wat stijfheid toe aan de auto.
Dit in tegenstelling tot jou oplossing waarbij de stoel altijd wat spelling blijft hebben en de stoel (te) ver achterover staat omdat de voorste verstelling hoger ligt dan de twee geleiders. Spreek uit ervaring want heb ook eerst de constructie gemaakt zoals jij hem voor ogen hebt. Heb het frame nog wel liggen zelfs.
Nadeel van deze constructie voor mij is dat ik nog niet laag genoeg kon, ik wil echt behoorlijk laag zitten voor:
A: Lager zwaartepunt en meer gevoel met de auto.
B: Ik ben lang en had op de oude hoogte het stuur min of meer op mijn knieƫn liggen,
C: ruimte tussen bovenkant stoel en rolbeugel wilde ik zo groot mogelijk hebben zodat ik er met een eventuele klapper niet tegenaan kom.
Maar inderdaad, als je de auto eenvoudig weer origineel wilt maken is jou oplossing wel de beste en voldoet ook prima.
