Thread: Bora Project
View Single Post
Old 29-09-2010, 08:55
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC

Helaas niet tot een akkoord gekomen financieel om de andere wagen aan te schaffen die we op het oog hadden ipv de Bora.

Dat betekend dat de Bora definitief blijft, en omdat ik hem persoonlijk best wel mooi en netjes vind zal ik hem waarschijnlijk zelf gaan houden en krijgt de vriendin zelf ook nog een Bora ipv haar Lupo.

Daarbij zal de Bora ook wat veranderd gaan worden zodra de witte golf5 gti verkocht zal zijn.

Als eerst zal er toch air onder komen en wil graag een set 17" BBS RS eronder met 2" a 3" brede buitenranden en harten in kleur die ik al in gedachten heb.
Maar dat zal wel niet 123 zo makkelijk nog zijn om de ultime set samen te stellen en te vinden!
Persoonlijk zal ik nog een apparte topic aanmaken voor de zoektocht naar de BBS RS'en.

Bedoeling is eerst nog even om volgende week de juiste adapters te bestellen en eens te kijken hoe mijn 17" RH ZW1 zullen staan.

Daarnaast aankomend weekend eerst mijn 25jahre edition interieur monteren en de Bora eens wassen.

Momenteel staat de Bora nog niet naar wens op de juiste hoogte en moet de stabilisatorset/koppelstangen nog gemonteerd worden.
Als deze gemonteerd is zal de Bora voor en achter nog iets lager gezet worden zodat de wielkasten iets verder om de Stars heen vallen.

Bij de voorzijde heb ik de 20mm H&R adapters 4mm laten afdraaien waardoor ze nu op de voorzijde met 16mm gemonteerd zijn en achterzijde nog met 20mm adapters.

Aankomend weekend de next pictures inclusief interieur......