27-09-2010, 13:05
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
Hey Tim
Je inbox zit vol vandaar via je topic...
Ik zag toevallig vandaag een foto van jou Bora op de meeting in Brabant voorbij komen.
Nu heb ik net jou topic volledig weer doorgelezen om te zien wat voor schroefset jij hebt en hoe het kan dat jij zo laag rijdt?
Ik heb een kw v2 set gemoteerd met achterste stelring verwijderd en niet lager kan.
Aan de voorzijde heb ik de hulpveer verwijderd zodat ik nog iets lager kan met schroefdraad.
Nu is mijn vraag hoe kan het dat jij zo laag rijdt aan de achterzijde? Korter veren gemonteerd?
En wat voor schroefset zit er bij jou onder?
Alvast bedankt.... mag via pb

|
schroefset is van tec-tuning, de stelschroef is er onderuit en heb de veren achter zelf aangepast totdat hij precies goed lag en vervolgens stuggere bumpstops geplaats zodat hij niet tegen de band aan komt. is misschien niet de manier die iedereen zou willen maar zo krijg je hem wel precies zoals je hem wilt hebben. je kunt ook kortere veren kopen achter maar kun je waarschijnlijk nooit zo laag. want hij is daardoor lager gezakt dan 3cm.
p.s tieflieger thnxx. heb tijdje geleden higline bora interieur erin gezet. wil binnenkort achterbumper opnieuw laten spuiten en nieuw dubbeldin erin want ze hebben vorige week ingebroken en alle muziek meegenomen. flikkers.
|