View Single Post
  #9  
Old 21-09-2010, 08:35
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 936
Default

Denk er ook goed om dat je de juiste sensoren bij het regelapparaat hebt.
BV de pingelsensoren zijn er in vele soorten, en met de montage van de verkeerde krijg je geheid problemen.
Ik zou de kabelboom van de apy nemen , hier zit geen nokkenas verstelling op net als bij de agu.
Anders moet je dit overbouwen , of misschien er uit programmeren net als je met de LMM kunt doen. Ook een 2e lamdasonde kan er uit.
Bij hele grote vermogens die jij wil bereiken, kan het orginele mm trouwens problemen geven.
Deze regelt dan vrij snel het vermogen helemaal terug tot bijna stationair na grote belasting.
Groot voordeel is weer van het drive by wire systeem is weer dat je een cruise control kunt monteren maar ik denk niet dat dat jou prio is
__________________
There`s no substitute for Turbo engines

Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
Reply With Quote