![]() |
Drachten (pp-meet) Foto's !!!!!!!
He luitjes,
Ben er niet bij vandaag............dus heb wel ff tijd om vast een Thread aan te maken voor de vele foto's die jullie vast en zeker wel ff geknald hebben. Dus..................posten maar !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grtz.................. LRR |
nog niemand terug???
|
JOOOO!!
ben alweer `n tijdje terug, heb net ff de foto`s geupload... was `n leuke meeting, vrij wat bekenden gezien o.a: Rico, Sabine, Bob, Kevin, Linnie, Bic Mac Mark, Skywalker, VWfreakGTI, Tommy... en nog `n paar... `t weer zat mee... er stonden leuke auto`s, kortom: een leuke meeting |
nummerbord en achterlichten? :confused: |
klopt, zat ook `n schuifdakje in... :rolleyes:
|
|
Quote:
:rolleyes: we zij benieuwd, kon dr helaas niet wezen |
de waterkokers staan inmiddels ook op www.trunksociety.com
|
Idd jammer genoeg niet veel aircoolers op de foto's gezet, maar onze foto's staan op http://www.trunksociety.com/ onder pictures!
|
![]() check de volksforum sticker!! |
Wij zijn ook net terug was een leuk ritje maar m'n nieren weten ook weer dat ze leven :p
Hier een paar pic's ![]() ![]() ![]() Meer foto's op www.vwdepartment.nl |
Quote:
linken vanaf onze site is zeker wel toegestaan :wink: goed bezig :D zo komtie weer mooi in beeld |
Quote:
Ben ik te snel? geen foto te zien, alleen een vermelding die je net kan doorklikken! oeps, sorry, iets te snel met tikken, ze staan onder "meetings" |
Errug leuke meeting, veel gezichten gezien die ik hier al wel op foto had gezien, maar nog niet in reallife...:D (Bob & Bien...:cool:)
En Jan met zijn GTI...(Hij en René zijn bijna familie, verder zeg ik niks... :p ) |
Quote:
Ik zeg lekker ook niks...................... Grtz................... LRR |
Leuke foto's allemaal!!!
@stein en gforty; leuk dat jullie mee waren! ps; leuke zilveren kever op jullie site!!! ;) :p Wij hebben ook foto's gemaakt maar die moeten we nog ff uploaden!! Komen eraan! |
Erg mooie foto's en auto's!
Was me net iets te ver weg..... :rolleyes: Volgende keer beterrrrr! Zippo |
Quote:
Ja was een leuk dagje zo, Tja de site kan wel wat meer aircooled gebruiken :wink: |
Dan nemen we de ponton ook maar eens een x mee :)
|
zo op www.trunksociety.com ook een paar ventilatorkacheltjes toegevoegd...
staan weer onder the pictures, door Jetta_mania... |
All times are GMT +1. The time now is 05:29. |