![]() |
Iemand Een Weekske Ardennen ???
>Hallo allemaal,
>Jullie kennen me wel een beetje en zonder stoeferig te willen zijn, wil > ik jullie even laten weten dat ik een appartement heb gekocht in de >Ardennen. Ja, inderdaad jullie lezen het goed. Jullie zullen >waarschijnlijk wel >denken: die koopt een appartement in de Ardennen... waar doet hij het weer van > Ik zie het zuiver als een belegging en via verhuur wil ik de kosten er > weer uithalen. Het appartement is rustig gelegen op de bovenste >verdieping van het complex. >Voordeel, het prachtige uitzicht, nadeel een lift ontbreekt (nog). Omdat > ik geen zin heb om via een boekingskantoor de huurprijzen op te drijven >probeer ik eerst zelf een zomerseizoen vol te boeken. > >De huurprijs is EUR 150.- voor een weekend en slechts EUR 300.- voor een >hele week. Een borg vind ik bij vrienden en bekenden overbodig. Er wordt >gewerkt aan een website om te zien welke perioden vrij zijn en direct te >boeken. >Uiteraard zijn vrienden van vrienden ook welkom. Voor een eerste indruk KIJK ZEKER NAAR THE ATTACHEMENT |
:D
|
hehehe, wat zal `t uitzicht mooi zijn :)
|
Echt weer wat voor jou :D :D
|
bwahahaha
|
ja leuk, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg oud!!!!!
heb hem zeker 3 jaar geleden al een keer eerdre voorbij zien komen |
Heee Rico
Thanks Man |
alleen jammer dat mn vriendin hoogte vrees heeft hahahahaha :D:D:D:D:D
|
jammer mis net de duikplank en het emmertje :D
|
doe mij een weekend in juni, m'n vriendin komt uit verwegistan een weekje bij mij :D
|
Ik zat die add te lezen en dacht dat het echt was man! whahahaha, humoâh!
|
hij is goed ..............ben erin getrapt.hahahaha
|
All times are GMT +1. The time now is 16:28. |