Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=87)
-   -   Auto halen in Zweden (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92744)

scumbag 23-11-2011 11:01

Auto halen in Zweden
 
Geen idee of ik hier goed ben met mijn vraag, maar ik probeer het gewoon.

Ik heb een leuke oude VW in Zweden te koop gezien, maar dat ding moet natuurlijk hierheen gehaald worden. Is iemand van jullie bekend met personen of bedrijven die auto's tegen betaling daar ophalen? :thumbup:

J-9A-N 23-11-2011 11:03

In welke regio staat de auto?

Tjaap 23-11-2011 11:06

Alain bellen, dominique vragen... hij heeft ervaring met Soonius transport in Poeldijk. Is een bloemenboer zonder terugvrachten. Alleen is Soonius vorig jaar failliet gegaan en overgenomen door van Dongen. Dus weet niet of dat nog te doen is.

scumbag 23-11-2011 11:21

Auto staat in "postcodegebied" 46177, iets boven Goteborg.Tof dat jullie reageren.

Tjaap 23-11-2011 11:26

wat heb je nu weer gezien?

scumbag 23-11-2011 11:35

ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, Jaap. ;)

Volkswouter 23-11-2011 11:45

Zelf halen geen optie? Aanhanger huren bij klaushaus en lekker een weekend crackers eten , niet slapen en veel rijden.

Wat een avontuur..

J-9A-N 23-11-2011 12:29

Vroegindewey transport Zevenhuizen komt regelmatig over Goteborg.
(mijn buurman is daar chauffeur)
Ook gaat een klant van ons regelmatig met exportcaravans richting zweden en die komt altijd leeg terug (oprijtruck)

LRR 23-11-2011 13:10

Of anders kun je Henk Wind Tranport uit Ter Apel proberen, die zitten vrijwel dagelijks met megatrailers in Göteborg en laden veel stukgoed / deelladingen terug voor Nederland en Belgie.

Mogelijkheden genoeg dus !!

scumbag 23-11-2011 13:24

De schellen vallen me van de ogen, wist niet dat er zoveel mogelijk was, dank voor de aanwijzingen J-9A-N en uiteraard ook the Little Red Rooster :thumbup:

En Wouter: het is natuurlijk wel een t*ringeind rijden he? Zit je daar, tussen de blonde gewillige Zweedse vrouwen en de gefermenteerde haring. :D

J-9A-N 23-11-2011 13:27

Quote:
Originally Posted by scumbag
Zit je daar, tussen de blonde gewillige Zweedse vrouwen en de gefermenteerde haring. :D


Nog meer redenen nodig om hem zelf te halen? :D :D

Area51 23-11-2011 13:29

Quote:
Originally Posted by J-9A-N
Nog meer redenen nodig om hem zelf te halen? :D :D


Je haalt de woorden uit m'n mond !! :tongue:

Alberto 23-11-2011 13:46

Wolfs wierden . Komt er ook elke week
Koopman kan het ook wel regelen . Gewoon ff bellen
0594 509 509 vragen naar Arie

ronaroot 23-11-2011 14:31

Als ik dan zo vrij mag zijn om dit topic te gebruiken :rolleyes:

Wat zou zo'n rit kosten ? ofwel wat verdient een transporteur aan zo'n rit ?

Volkswouter 23-11-2011 15:22

Quote:
Originally Posted by scumbag
En Wouter: het is natuurlijk wel een t*ringeind rijden he? Zit je daar, tussen de blonde gewillige Zweedse vrouwen en de gefermenteerde haring. :D


Die rit vliegt voorbij onder goed gezelschap... ;)

Ennuh gefermenteerde haring , misschien blijft er tijd over om de beekridder uit te hangen en zelf even te vliegvissen.. :thumbup:

Quote:
Door het rottingsproces komt er zo veel gas vrij, dat de blikken al in de winkel bol staan.


Eet smakelijk , gefermenteerd liever vers

evilnyntje 23-11-2011 15:26

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
Die rit vliegt voorbij onder goed gezelschap... ;)

Ennuh gefermenteerde haring , misschien blijft er tijd over om de beekridder uit te hangen en zelf even te vliegvissen.. :thumbup:



Eet smakelijk , gefermenteerd liever vers


Beekridder, geniaal! :D

scumbag 23-11-2011 21:35

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Beekridder, geniaal! :D


Is een bestaand beestje hoor, een soort forel (zal wel een wiki van zijn maar even te lui om op te zoeken :D )

Tjaap 24-11-2011 08:09

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Als ik dan zo vrij mag zijn om dit topic te gebruiken :rolleyes:

Wat zou zo'n rit kosten ? ofwel wat verdient een transporteur aan zo'n rit ?

dat ligt helemaal aan de transporteur en of ze normaal terugvracht meenemen. Wij rijden op de UK en daar is erg weinig terugvracht te vinden waardoor de prijzen erg laag zijn. volle bak van rotterdam naar london, 2500,- volle bak van london naar rotterdam, 300,-

ronaroot 24-11-2011 22:17

Bedankt voor de info :thumbup:
Ik ben namelijk me een beetje aan het verdiepen in dit soort diensten en aan het kijken of er interesse bestaat om "hobbymatig" dit soort diensten aan te bieden.
Als "kleine man" kan je natuurlijk een heel stuk flexibeler zijn als een grote transporteur, zeker met het soort auto's wat wij kopen (daar moet toch net even iets zorgvuldiger mee omgegaan worden) maar daar in tegen kan een grote transporteur kwa prijs beter concurreren.

Maar goed, lijkt me wel leuk om te doen :rolleyes:

Zollie 24-11-2011 22:56

Sinke transport!

Regelde een auto op mijn stoep, stond 800km verderop. Prijs 500 ex.

Goedkoopste optie die ik heb kunnen bedenken, zelf 2 dagen weg, shit huren, moe worden achter het stuur, een maat te eten geven omdat ie meeging etc zou duurder zijn :)


All times are GMT +1. The time now is 18:31.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.