![]() |
golf 2 gti blok 8v EV in onderdelen
Ik heb nog een golf 2 gti blok liggen
Motor gaat in onderdelen weg Alles is er nog bij motor heeft 166000 gelopen Kabelboom 75 euro versnellingsbak 9A 100euro motorblok kaal 65euro dynamo 35euro startmotor 25euro injectoren en de leidingen 50euro luchtweger + dosseur (spinnenkop) 50euro Inlaatspruitstuk en gasklephuis + de zwarte lucht buis 50euro eps spruitsuk 100euro branstofpomp 50euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://link.marktplaats.nl/469482090 |
bij interesse mag je ook mailen Zit niet veel op het forum Dus pb lees ik bijna nooit Geen onzin
mijnvwgolf@hotmail.com |
up
|
branstofpomp 8v golf 2 50euro
verlagingsset nieuw merk technix nieuw in doos 150euro remklauwen golf 2 verschilende setjes L+R 50 euro golf 4 dash alleen bovenste gedeelte + airbage afdek kapje Heeft in men golf 3 gezeten 50 euro golf 2 glas groen getint rond om oude type goede staat 50 euro Oude type deuren L+R golf 2 bijde 50 euro Bumper golf 2 smalle 25 euro Heb veel dingen liggen van golf 2 vraag maar Ook nog corrado onder delen abc stylen Heb je vragen mail maar mijnvwgolf@hotmail.com |
up
|
schop
|
alles mag ook los weg Bak, spinnerkop blok enz enz roep maar wat je nodig hebt Staat me in de weg
|
schop
|
wat kost het hele spul bij elkaar? en waar eventueel af te halen?
|
op te halen in provincie groningen Je hebt pb bumper
|
Enig idee of de spinnekop en luchtfilterhuis hetzelfde zijn als van een 16V?
|
volgens mij niet
|
All times are GMT +1. The time now is 09:08. |