![]() |
Te koop golf 1 1983
hallo,
hierbij verkoop ik mijn golf 1 1.5 uit 1983.... hij heeft net een beurt gehad alle filters vervangen achterremmen zijn vervangen.. wat gedaan: * sportstuurtje geplaats van luisi * nieuwe remschoenen + wielremcilinders achter * embleem loos grilletje geplaatst * orginele onderlip geplaatst * motor onderdelen gespoten zoals: kleppendeksel distributiekap inlaat radiateur kap Motorisch: * 1.5 jb motortje * 5 versnellingen * beurt gehad en vervangen zijn: oliefilter,brandstoffilter,luchtfilter,bougies,rot or+verdelerkap,contactpuntjes * kleppendeksel pakking vervangen deze was uitgedroogd Uiterlijk: * 13 inch ats classic wielen 7j rondom met gepolijste rand en gouden hart profiel diepte 6mm * verlaagd door een schroefset van V-maxx * embleemloze grill * onderlip orgineel Vraag prijs 2150,- http://www.mijnalbum.nl/Album=UFEFCXJB |
Foto's lukt zo niet, je moet ze even uploaden in het album en dan de bijbehorende regel tussen [img] en [/img] zetten..
|
hallo waar staat de auto en kun je wat foto,s plaatsen??
grtn eric |
Quote:
hallo de auto staat in friesland.. ik krijg de foto´s er niet op... kan ze wel mailen.. mvg |
inruil mogelijk?
|
Quote:
wat heb je in te ruilen?? mvg |
![]() 'cause I like your wheels :thumbup: |
Quote:
haha thnx! zijn te koop hoor:P |
goed bod ik welkom...
|
Is hij er nog?
|
golf er nog??