![]() |
Nieuwe aanwinst! golf 1
Golf 1 op de kop getikt via een collega/kameraad! :biggrin:
Golf 1 '78 NL 1.6 S automaat 111.000km Enjoy the pics! :wink: ![]() ![]() ![]() ![]() Toekomst........... Schroefset, 14- 15inch velgen. Chroombumpers, spiegel, deurkrukken. Andere motor... 2.0 16V misschien turbo? :) Helemaal over spuiten! Groeten Zippo |
Of zo houden :rolleyes:
|
Gefeliciteerd met je geweldige aankoop! Ik hoop ook een keer tegen zo'n auto aan te lopen (letterlijk en figuurlijk :) )
|
Quote:
Ja, dat is ook optie! Maarja, de chroombumpers horen hier aan te zitten....... Die hebben ze er voor die tijd afgehaald! :mad: Gelukkig heb ik er nog 2! :) Voor de rest zie ik 't wel! |
Mooie auto..
Maar ik vraag me dan toch af hoe zo'n ding maar 111.000km gelopen kan hebben in 27 jaar. |
kilometer voor kilometer :D
|
Netjes hoor ! Hoe meer originele MK1's, hoe mooier !! ;)
|
Quote:
:rolleyes: lalalalalalalala! :wink: :biggrin: |
goed man!!!! mooi ding!! via hajee zeker weer :D
ding heeft ook een poos op marktplaats gestaan toch?? succes en plezier ermee!! |
Zekers een mooie auto, zou mij ook wel passen :biggrin:
|
Mooie auto! Niet teveel meer aan doen, is zo al mooi!
|
Quote:
dikke nek :biggrin: lijkt gait wel :biggrin: |
Gaaf ding......en zie ik daar Happich klapraampjes. Heb ik ook in mijn mkII. Voor de mkII zijn ze al redelijk zeldzaam, maar voor de mkI zijn die super schaars..... mazzelaar :wink: !
|
Heej Zippo,
Welkom in de wereld die Golf 1 heet....... :tongue: Mooie Golf ik had m al gespot, belde HJ en de volgende dag belde HJ mij, De rest is geschiedenis! :biggrin: Gefeli! |
Ziet er zeer netjes uit nog.
gefeliciteerd met je aankoop! veel golf 1 plezier |
vette bak zo! niet te veel aan verbouwen
|
Mensen bedankt voor al jullie reacties! :D
Misschien tot de volgende meeting...... ;) Zippo |
Mooi bakje! Houden zo!
|
Vandaag ff een boekjes geleend van een kameraad...
Zippo |
Zondag ff inbouwen..
Midden console met automaat en 2 klokjes! :biggrin: Ik wil er een klokje en voltmeter inzetten. Zippo |
All times are GMT +1. The time now is 12:44. |