![]() |
Te koop: Volkswagen Golf 2.3 V5 125KW 2001
Te Koop:
Mooie drie deurs Volkswagen Golf V5 125KW (170PK) in de kleur donker blauw. De auto is altijd bij officiële Volkswagen dealer onderhouden. Er is nooit in de auto gerookt. Brandstof: benzine Handgeschakeld KM stand: 171.391 Eerste registratie: 10-01-2001 APK tot 10-01-2012. Vraagprijs: 5.600,= In prijs verlaagd, nieuwe prijs EUR 5.100,= Geïnteresseerd? 06 - 55175332 sdefourny@gmail.com Belangrijkste Opties: Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen) Afdekscherm bagageruimte Airbags voor Alarmsysteem Anti blokkeer systeem Boordcomputer Buitenspiegels in carrosseriekleur Bumpers in carrosseriekleur Centrale deurvergrendeling afstandbediend Airconditioning Cruise Control Elektrisch bedienbare ramen voor Elektrisch verstelbare buitenspiegels Hoofdsteunen achter In hoogte verstelbaar stuur Lederen stuurwiel Lichtmetalen velgen Middenarmsteun achter Middenarmsteun voor Mistlampen voor Kenwood Radio/CD/USB/AUX Reservewiel Sportonderstel Sportstoelen Sportstuur Sportuitvoering Stoelen in hoogte verstelbaar Traction control Zij-airbags voor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geïnteresseerd? 06 - 55175332 sdefourny@gmail.com |
UP.
Daarnaast nog extra informatie: Ben 1ste/2de bezitter. Auto ooit nieuw gekocht door mijn moeder, daarna sinds 2009 door mij gereden. Altijd bij dezelfde Volkswagen dealer onderhouden. Auto rijdt heerlijk en het is een eerlijke en originele auto die er goed uitziet (geen schades anders dan wat kleine parkeerschades die indien gewenst goed te repareren zijn). Bezichtigen/proefrit, bel of mail mij! |
Up.
|
Nieuwe vraagprijs!
Heb mijn leaseauto inmiddels binnen, dus wil de auto snel verkopen. Neem contact met me op voor een bod of verdere informatie. |
Up.
Het is een vraagprijs he! |
up.
|
Up!
|
Up!
|
Prijs is nu inclusief winterbanden + wieldoppen!
Sfeerfoto hieronder: ![]() |
Verkocht!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:45. |