![]() |
Post hier je sneeuwploaties!
Gezien het weer van afgelopen week zullen er vast mensen zijn die hun bolide in de winterse taferelen op de kiek hebben gezet.
Of misschien van voorgaande jaren. Sfeer fotoos zijn altijd leuk om te kijken :) Kick off: Vorig jaar medio januari in Nieuwegein: ![]() Afgelopen nacht om 03.30 bij thuiskomst: :) ![]() And go :D |
Idd, altijd leuk !!!
Winterfestijn vorig jaar, voordat we wegreden :D |
Winter 2003 !!
![]() |
Vage scan, ik geef het toe............maar de foto was niet duidelijker. Dit is één van de ± 7 kevers die mijn vader vroeger gehad heeft. :D :D :D :D Grtz...................... LRR |
Heerlijke foto`s toch? :D
|
vorig jaar maar een beetje sneeuw gehad, dit was de dag na oud en nieuw 1 januari 2004
![]() |
Eind vorig jaar
|
Als je maar ver genoeg rijd heb je geen winter nodig om in de sneeuw te kunnen staan! :D (eigenlijk er boven zelfs!) :wink:
![]() |
Afgezien van die primer plekken rene, zien de foto's er wel aardig uit ja ;)
|
Quote:
én bedankt! ;) weet je ook meteen waarom ik een aantal foto`s zwart/wit heb gemaakt ;) |
|
en nu stond er eens een keer geen lange rij wachtenden bij de toiletten op Spa !!!
|
![]() jaartje geleden ongeveer ... |
UPDATE: 3-3-05 Nu ligt er 15cm op de bus. |
Zondag voor vertrek VW-Speed / SKG meeting;
|
Begin 2004:
Voor degene die 't niet herkennen: vooraan me polo 2 classic en daarachter polo 2f coupe |
Vanochtend ook weer een sneeuwfoto kunnen maken;
Helaas heeft de gemeente Alkmaar geen veegauto's, wat een kolere bende was het op de weg vanochtend. :mad: |
Quote:
Wie is daar achter bij dat kruis begraven? |
Quote:
hahahah, heb ik zelf nog nooit gezien !!! Zal t eens vragen aan de boer...misschien wel het konijn van de kleinkinderen :D |
super dit! :D :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 03:19. |