![]() |
mijn nieuwe aan winst!!!
het is eindelijk zo ver gekomen ik heb er nieuwe velgen bij voor onder mn polo 6n van 1997. het zijn bbs 2 delig geworden. heb ze voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken. hierbij wat foto's
en hier komen ze onder wat vinden jullie ervan? |
Word zeker mooi ! maakt niet uit wat de maten zijn van de wielen maar het blijft gewoon een tijdloos model wiel.
|
maten zijn 15 inch 6.5j et 33.
ik moet ook nog banden hebben. |
iemand iedeetje harten groen in kleur van auto?
of andere suggesties? |
zwart of zilver en gepolijst.. wit kan ook, maar staat denk ik niet bij je wagen... kleur van de auto vind ik over het algemeen geen porum... :D
|
Quote:
Hee had jij niet witte ronal turbo's gekocht??? ;) :rolleyes: :confused: |
hier een voorbeeldje zeg wat je ervan vind?
iemand een bbs gepolijst foto van de zijkant zodat ik die er in kan photoshjoppen :D :D |
dit zijn dan 3 delige maar staat wel vet.
Heb wel een foto van de zijkant van mijn auto met 2 delig alleen zijn die 7,5J breed. http://home.tiscali.nl/dennish/edition/nu3.jpg |
maakt niet uit thx ik ga er ff mee aan de slag
|
hier met de bbs gepolijst
|
En een paar " te groot ;) maar staat wel goed hoor!
|
welke is het mooist de chrome of niet?
maar zwart heeft ook wel wat. hey erik kom jij niet uit zeewolde? |
Ik vind in kleur van de auto persoonlijk mooier.
|
baseknot... het staat er zelfs dat ie uit Zeewolde komt ;)
en mijne zijn niet chroom maar volledig gepolijst.. hoe -> sixpack weet er alles van ;) |
Vind met dat zwarte hart wel heel mooi staan bij de kleur van de auto,moet je wel een mooi gepolijste rand hebben.Zit er over na te denken om mijn BBS-en ook zwart te spuiten.
|
ik ben er achter wat het gaat worden ik ga ze vol polijsten. zwart kan altijd nog miss volgend jaar.
als leuk winter projectjeO:) |
ik ga ze zaterdag op halen bij mijn vw vriend johan8vplus+
|
en waarschijndelijk komen deze wielen te koop
|
voor hoeveel?
|
Quote:
Kicke GEK! Eerst polijsten en dan zwart, iedereen doet het eerder andersom. Uren polijst werk een jaar later weer in een uurtje zwart spuiten :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Ik val zowat van mijn stoel hier :D |
All times are GMT +1. The time now is 15:07. |