Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Golf 3 2.0L 16v te koop!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=77828)

ravii 19-11-2010 12:04

Golf 3 2.0L 16v te koop!!

heeii hierbij zet ik mijn golf 3 te koop.
Het is een gti 16 klepper met 150 pk.
Alles is elektrisch, ook het dakraam.
Het interieur is van recaro met kuipjes enzo en dit is helemaal puntgaaf en het schuifkanteldak lekt ook niet.
hij is mooi rood en helemaal niet vaal.
met xenon en angeleyes
168000 km

ik verkoop hem omdat ik een andere auto op het oog heb.
ik wil er rond de 2000 euro voor hebben of kom met een goed bod

je kunt de auto altijd komen bekijken, ik woon in enschede dus kom gerust ff langs

Ik heb trouwens ook nog accus liggen, splinternieuwe ongebruikte optima accu's. De yellowtops en redtops heb ik liggen. Perfect voor zware geluidsinstallaties.

T-bo 19-11-2010 22:52

Hallo,
heb je de originele onderdelen zoals koplampen, pinkers, spiegels, grill,... ook nog bij de auto? Misschien een foto van het interieur? Alvast bedankt!

ravii 21-11-2010 13:06

Quote:
Originally Posted by T-bo
Hallo,
heb je de originele onderdelen zoals koplampen, pinkers, spiegels, grill,... ook nog bij de auto? Misschien een foto van het interieur? Alvast bedankt!

Ik heb alles nog origineel liggen, behalve de linkerspiegel want die is er een keer afgereden op een parkeerplaats:(

De fotos van het interieur komen nog

Tiefleger 22-11-2010 10:07

Hoe is het met het onderhoud van deze auto en heeft deze airco?
En welk bouwjaar ?

Zeend 22-11-2010 10:24

Quote:
Originally Posted by Tiefleger
Hoe is het met het onderhoud van deze auto en heeft deze airco?
En welk bouwjaar ?

www.rdw.nl ..

Datum eerste toelating 15-01-1993
Datum aanvang laatste tenaamstelling 08-11-2010
Datum eerste afgifte Nederland 15-01-1993

Gaaf kenteken voor een G LF3 :thumbup:

Jens

ravii 22-11-2010 15:25

Quote:
Originally Posted by Zeend
www.rdw.nl ..

Datum eerste toelating 15-01-1993
Datum aanvang laatste tenaamstelling 08-11-2010
Datum eerste afgifte Nederland 15-01-1993

Gaaf kenteken voor een G LF3 :thumbup:

Jens

Hahah ik vond m ook erg mooi:P

Hij heeft geen airco, volgens mij geen enkele uit 93

Tiefleger 22-11-2010 15:36

Ik zou niet weten waarom deze auto niet wat voor mijn vrouw kan zijn. Alleen door die lampen? Ze rijd ook in mijn Passat en dat gaat ook vrij goed. En die ligt qua hoogte met jouw auto wel een heel stuk lager.

ravii 22-11-2010 15:46

Quote:
Originally Posted by Tiefleger
Ik zou niet weten waarom deze auto niet wat voor mijn vrouw kan zijn. Alleen door die lampen? Ze rijd ook in mijn Passat en dat gaat ook vrij goed. En die ligt qua hoogte met jouw auto wel een heel stuk lager.

Kijk maar wat ze ervan vindt, ik heb de originele lampen ook nog wel liggen

Richard 22-11-2010 16:29

beste Ravii, zou je als je wilt even de regels willen doorlezen . 1 keer uppen per dag voor je advertenties is voldoende.

Quote:
Gebruiksaanwijzing en spelregels advertenties

Bij het plaatsen van een advertentie of een reactie ga je akkoord met de volgende regels;

Spelregels voor verkopers:
Zet in het onderwerp om welk type auto het gaat.
Bijvoorbeeld: Golf II /Type 2 spijlbus, 4-deurs interieur.
Er moet een (vraag)prijs vermeld worden. Advertenties zonder prijs worden zonder pardon verwijderd.
Artikelen moeten met VAG (VW, Audi, Porsche etc.) te maken hebben.
Zorg dat in je profiel je woonplaats is vermeld, of dat dit in je advertentie staat Ook dit is verplicht.
Geen bedrijfsreclame. Meld je hiervoor bij de beheerders.
Wees duidelijk. Geef zaken als ET-waarde, steek en ander zaken door in je bericht.
De plaatser is verantwoordelijk voor de telefoonnummers die hij/zij opgeeft.
Het is toegestaan een advertentie één maal per dag omhoog te halen ("uppen"), mits je die dag nog niet gepost hebt in je advertentie.
Bij meerdere ‘up posts’ per dag, zullen alle ‘up posts’ van die dag worden verwijderd.
Alle replies die niets met het eerste bericht te maken hebben en de reacties daarop
worden verwijderd.
Berichten als ‘je hebt PM of mail’ zijn overbodig en niet gewenst. Deze zullen dan
ook verwijderd worden zonder aankondiging.
Geef het door als het product verkocht is.
Links naar advertenties op MP, eBay of andere sites worden niet gewaardeerd. Een beetje moeite doen is wel zo netjes.
Indien de regels niet nageleefd worden is de beheerder gemachtigd een advertentie zonder aankondiging te verplaatsen,sluiten of zelfs te verwijderen.

Tips voor verkopers:
Gebruik de koppelingen onderaan je bericht om mensen contact met je op te laten nemen.
Wijs ze daar ook op.
Plaats duidelijke foto's van hetgeen je aanbiedt.
Geeft de mogelijkheden van verzending of ophalen aan.
Houdt je advertentie overzichtelijk door eerdere ‘up posts’ zelf te verwijderen.
Vraag moderators om je topic op te schonen indien jij van mening bent dat dat nodig is.

Spelregels voor kopers:
Commentaar op de vraagprijs is niet gewenst, je bent niet verplicht iets te kopen.
Commentaar op of over de (vraag)prijs wordt zonder pardon verwijderd.
Reageer alleen als je interesse hebt in hetgeen aangeboden wordt. Het technische forum
is voor alle vragen en/of opmerkingen.
Alle reply’s die niets met het eerste bericht te maken hebben en de reacties daarop
worden verwijderd.
Berichten als ‘je hebt PM of mail’ zijn overbodig en niet gewenst. Deze zullen dan
ook verwijderd worden zonder aankondiging.

Het Volksforum team behoudt zich het recht voor kopers en of verkopers die zich niet aan de
spelregels houden de toegang tot deze website te ontzeggen.

ravii 23-11-2010 20:40

upje

bluebastard 23-11-2010 22:40

2 weken op je naam staan ?

ravii 24-11-2010 20:26

Quote:
Originally Posted by bluebastard
2 weken op je naam staan ?

stond eerst op naam van mijn moeder, toen een paar dagen op die van mij en ik wou hem verzekeren maar lukte niet omdat ik te jong ben :P
Dus nu staat hij weer op naam van mijn moeder

ravii 26-11-2010 16:17

niemand??

ravii 29-11-2010 09:01

up

ravii 30-11-2010 09:56

niemand?

ravii 01-12-2010 08:28

kan iemand me vertellen waarom ook echt niemand reageert?
laat me even weten wat er mis is met de golf

smeerpeer 01-12-2010 10:00

Ik zie een -op het oog- een nette gti, die zonder al te veel fratsen weer origineel te maken is?

Succes met de verkoop!

Lars90 02-12-2010 15:54

Ravii, waarom reageer je niet op mijn PB?

VWToon89 20-06-2011 22:44

Is deze nog te koop? Enzo ja is er iets aan de prijs te doen? Enkele foto''s van het interieur?

All times are GMT +1. The time now is 19:13.